Jaha ni!

Söndag

Minns inte så mkt av själva dagen, haha inte så att jag har blackout eller någe men ibland hamnar man i sina glömska perioder, that's life! :D Dock så for jag in till den stora staden för att träffa Fiaplutt! :D Inbokad lunch och fika på vårat stammis ställ, nämligen Wayne's! Personalen där börjar väl snart undra! :P Så vi satt där i flera timmar, åt massa mums och pratade på som vanligt..dock höll allt på att sluta i katastrof då de glömde bort Sophias paj, haha men det löst sig...funderar på om vi ska ta över stället.. :) dock så ska det då ske en förbättring av paj-lämning samt att vi ska råna coffehouse by georges chokladbollar och ersätta dem med Wayne's mkt smarrigare nämligen! :) MYSPYS eftermiddag! Tråkigt bara att jag inte hann hem till papis sena födelsedagsfirande, bröderna bus vadär, samt faster med Aston :) Jaja..that's life..

Måndag

Jag blir helt dagvild, nowadays..men idag var det MÅNDAG! Har klipp mig och färgat min groteska utväxt så nu är jag fit for PARTY! :D Dock så tog hela besöket 2 och en halvtimme, fick nackspärr, men jag kör på det gamla vanliga ordspråket, vill man va fin får man lida pin! :D eller hur homies? Träffade också söta Kim för ett besök på Espresso house.. :) även detta en mkt mysig fika och skoj att träffa Kim igen!..herrejävlar det låter verkligen som om jag fikar konstant.. :O Illa...otippat nog tittade även Sophia förbi i jakten på sina färgglada decelitermått, hihi..hope she found them! :) Nu sitter jag härhemma, ätit middag och läst skvallerblaskan som låg och väntade på mig i brevlådan.. :)

Nu blir'e mys...ska kolla upp några jobb också, see yaaaao! :D

Pussiluss! ♥



BLONDIE! <3

Kommentarer
Postat av: Emmsing!

Fin du är bästa vän! <3

2009-09-21 @ 21:29:43
Postat av: Anabanana :D

Du med älskling! <3

2009-09-21 @ 22:00:09
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0