Jaråå!

Hooola! :)

Mysig helg! Massa fika, filmtittar, middag på pizzeria Roma, Sverige - Ungern där zuper Zlatan självklart avjorde i sista stund, WOJKA! :D Idag har det blivit fika i Arninge med Kim, bror och papi, chokladboll numero 2 denna helg faktiskt! Sedan träning på Friskis, skjuts av bror till Mörby för ännu en tuff lumpartid och liten middag SAMT kvällspromenad med Flodis! GREAT! :D Nu ska jag bara ta det lungt efter en skön kvällsdusch och lite gröt.. ;) inte det intressantaste inlägget, but heey man kan inte vara på topp hela tiden right?

Imorgon ska jag provjobba och jag är inte ens nervös, damn is it something wrong with me? :P Men det ska bli skoj, förhoppningsvis, ihhhh! Men hörs in tha week, får se hur mkt tid jag får över till att blogga, we will see!

Keep it poppin! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0