Jobbiga tankar.

ÅHHHH JAG BLIR SÅ HIMLA TRÖTT PÅ DENNA FÖRVIRRING! :( inte ALLS kul!!!!
Ibland kan jag önska att jag var på en annan plats vid just det tillfället..

Idag har det iaf vart en mysig dag i stan med Flodan och Nickelito, lunch at coffehouse, spring i butiker och fika at wayne's med varma mumsiga scones :) livskvalitet. Efteråt var det hem för träning, var ovanligt trött och kände av min dumma fot, inte ALLS bra...

Nu är det Idol och Andra Avenyn som väntar OCH vaniljtoghurt och crunch, mumma på det!

Varför ska det var så himla svårt för?
Skulle kunna ställa mig på en klippa och skrika ut mina känslor, fan det hade vart något? Någon som vill joina?

PUSS ♥

Btw, imorse försov jag mig för första gången på jag vet inte hur länge! Slutade med att jag kastade på mig kläderna, smetade mascara över halva ansiktet och fick köpa frulle på Pressbyrån i form av en halvrutten banan, juice och mosad fralla, gott var'e ja!

Kommentarer
Postat av: Erika

Sure! Jag hänkar, men istället för klippa så kan vi väl bestiga mount everest och skrika våra lungor ut? :D



2009-09-22 @ 21:16:15
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: jessan

vet en jättefin klippa med utsikt över solnedgången.. Ska vi säga imorgon kväll flickor?

2009-09-22 @ 21:44:22
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: jessan

ååh vart ska du skapa rumpa?<333

2009-09-23 @ 13:37:53
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0