KALAS!

Idag fyller världens bästa pappsing år! HIPP HIPP HURRA!

Nu är han snart en gammal gubbe och det är en tidsfråga innan han går i pension, ändå ser han ut som 20, that's strange! :D Tråkigt nog så har den stackaren jobbat hela dagen...men jag gav honom en morgonpresent i form av filmen "Män som hatar kvinnor", han har verkligen tjatat om den länge nu, så han vart en glad liten prick! :D Sedan har jag styrt min kosing till Mörby för att inhandla en smarrig tårta, ock så tog jag den minsta varianten, ÄNDÅ kostade den 300 spänn! Dyra tårtjävel säger jag bara, haha men papi är SÅ värd den! :)

Nu på kvällskvisten har jag tagit mig en promenad till träningen i det soliga höstvädret, tränat samt dansat loss till låten OH LUCKY LUCKY som bryyyschen skickade till mig, AWSOME, säger bara RHODOS 09! :D Nu blir det Idol, andra avenyn, tårtfrossa med papi och kanske filmen vi får se :)

Ha en trevlig kväll folks!





MUMMA!

Kommentarer
Postat av: malin

grattis till honom i eftrskott ^^

konstigt att den va dyr när den är från DANDERYDS konditori ;) hihi

2009-09-16 @ 00:20:39
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0