Kläddkäkaa!

Vet ni vad jag precis har gjort? Jo min kära vänner, jag har precis bakat en kladdkaka som nu står och gottar sig i ugnen.. :) Tänkte att den först och främst ska vara till min söta bror som idag kommer hem från lumpish.. :) hoppas han har tid att smaka en bit innan han ska till tegel med Wik och co och busa runt :D annars får han helt enkelt bjuda hem grabbsen på förfest med kladdkaka och saft, det är nog nyttigt för dem! Hihi..



Och inatt kunde jag INTE sova, bara låg och stirrade, fyfan va elakt av Johan Blund himself att bara dissa mig sådär, till slut så fick jag väl lite av hans tappade rester av sömnpulvret så jag fick några timmars sömn iaf.. :) fin fint! nej vännerna mina nu ska jag fixa mig iordning för en liten tripp till staden, där det blir prat och latte på Wayne's med Sophia and then hit tha berga streets again to have som taco fiesta med två knasiga ungar! :D Ursäkta min svengelska, vet inte vad som har flugit i mig, jag får skylla på sömnbristen, AIGHT!

Mmmmm nu luktar det kladdkaka härhemma, gillart! :)

Ha en myspysig onsdag folk! ♥

Kommentarer
Postat av: malin

Du med sötis <3

2009-09-02 @ 15:40:33
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: jessan

Bara tre läkor?! Då blir det nog ladda ner från datan, hehhehe



ÅH KLADD <3 gör livet värt att leva <333

2009-09-02 @ 19:47:32
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0