Old school

♥Lördag!

Igår vart det först till att leka lite skogsmulle med min Emmsing :) Åkte hem till henne och lärde mig lite mer om servitrisyrket av hennes mami, superfunny! Dessutom vart det kaffe, kokosbollar, choklad och en mysig promenad med hennes hund i blåbärsskogen och självklart MASSVIS med tjejsnack Tack gummsan! ♥

På kvällskvisten var det tacomiddag med Papi, Kim och bror som gällde, smaskens! Sedan så bakade jag en smarrig kladdkaka och begav mig to Hillemans place :) Där befann sig även Jannesson, Flodan, Hällmer, Johan, Philip och Hille of course! :D Så vi hade kladdkakefest, lyssnade på massa goa låter, snackade massa härliga minnen och hade en fin kväll helt enkelt! :D Hille hade till och med tänd ljus kvällen till ära! :D












BRA DAG!


Kommentarer
Postat av: Emmsing

Tack själv sötnos! :D <3

2009-09-27 @ 12:28:39
Postat av: alex:P

anabanana din niggahbiatch:P hörde att du skulle med på kimpas studentskiva i april:P tur då jag inte den enda normalamänniskan där^^ btw du borde umgås mer med dina klasskompisar:( istället fö rdina åkersberga friends:P sushi some day maybe:P? eller som hilda tha man skulle ha sagt, you scccchhpoil meee^^

2009-09-27 @ 23:18:18
URL: http://alekei.blogg.se/
Postat av: jessan

haha Anna <3 Sin kamera :P

2009-09-28 @ 15:29:40
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0