Pump it up!

Yoooo! Trevlig kväll! Fast det där medelpasset på Friskis kändes lite way too much för min del.. :O Träningsvärk överallt och en täppt näsa som inte ville samarbete :S men jag klarade det iaf! :D Och vad passar inte bättre efter ett hårt pass än lite fet pizza på Golden west! :) Det var Emmsing, jag och bananflugorna om man säger så..OCH inte att glömma min hemskt täppta näsa, gud jag måste låtit som en gris..pizzorna smakade iaf gott och pizzasalladen liksaså, damn jag kan verkligen frossa i pizza sallad, damn fucking nice! Mypspysigt att prata med Emmsing också of course! ♥

Nu på kvällskvisten har jag kollat på förnedrings TV, nämligen Idol auditions! :D En hel del blandad kompott som vanligt! Och nu har man lärt sig att man ska bita i ett äpple om man vill bli ovän med Bagge också, wiie, nån som är på att leta upp den mannen och knappra lite äpple i samma veva?

Nej mina vänner, nu ska jag chilla, imorgon ska jag upp tidigt, eller njaaa inte så tidigt men ganska så! :D

Pussiluss! ♥

Kommentarer
Postat av: Emmsing

Tack för ikväll bästa du! :) Pusshej ÄLSKAR dig <3

2009-09-10 @ 22:23:51
Postat av: Anabanana :D

TACK detsamma sweetie! ÄLSKAR dej! <3

2009-09-11 @ 00:28:14
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0