Beautiful nightmare

Åhh jag tycker om dig så mycket! Är så himla glad att jag träffat dig! Du är en sådan fin människa och jag vill aldrig förlora dig! Blir tårögd av tanken på hur mycket du betyder för mig och hur stor plats du har i mitt hjärta! Älskar att prata med dig, du gör mig alltid så glad! Försvinn aldrig, lova det! Du vet att jag alltid finns här för dig precis som du alltid har funnits för mig! Du har fått mig att inse saker som ingen annan lyckats få mig att inse..skulle kunna säga det hur mycket som helst, men du är SÅ fin, så fin, så fin..! Jag kommer aldrig, aldrig, aldrig släppa dig, du kommer alltid vara speciell för mig!

Nog om det, hihi...jag har vart jätteglad idag! :) Fikat med Kim i Täby var supermysigt! Vi pratade om allt möjligt och mumsade varsin kladdkaka och drack latte, dock så hade vi beslutsångest om vilket fik vi skulle ta (som alltid) haha så vi irrade runt mellan espresso house och ett annat fik, men det "det andra" vet inte ens vad det heter, haha bra jobbat! :P Sedan fick jag höra den söta historien om hur hon och bror träffades, awww så fint! :) jag satt som hypnotiserad när hon berättade, alltid lika skoj med sådant! Vart sedan en snabbis till Åhlens samt Kicks, där vi btw vart överfallna av någon tant som ville ha tips på vilka hårspännen hon skulle köpa.. :P Hon typ: "Vilken färg ska jag ta? Passar dessa bättre till min hårfärg tycker ni? Eller ska jag ta dessa? Neee, de hade inte så mkt att välja på" haha...knasigt! Men en mysig dag med Kim, snart blir det även till att röja i stan med henne, shoppa loss typ! :D

Efteråt så styrde jag min kosing till Friskis för ett medelpass för Per...ok det där kunde missuppfattas men.. :P you guys get it! Gick primaballerina, like always! Hade picknick på bussen hem med juice och köttbulle/rödbetssallads macka, det är goda grejer! nee nu vart jag hungrig igen.. :( aja..hihi...

Imorgon blir det fika igen, fast med Sophia + La tortilla fiesta (dvs taco kväll) med Flodan och Nickelito! :D LÄNGTAR! Niklas får bli stand-in för Skåpis (Emma's) grönsakshack, haha ;) Btw henne saknar man very mucho! Men det värmer i mitt hjärta att hör att allt är bra med henne! But I will miss tha "Bonde söker fru" evenings with her..

Nu ska jag nog sussa min små gullungar! ♥



Haha en random bild från Pacha Rhodos! :D Wohooooo! Vad säger man, den fulla jäveln som försökte tvinga med oss på en efterfest sista dagen: "Stjcheeeeena stjcheeeejer, ni schkaa väl mee på efterfääst" :) Puss va fint, eller? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0