GLAD GLAD GLAD!

DET HÄR HAR VART DEN BÄSTA DAGEN PÅ LÄÄÄÄNGE!! 17/9-09 är en dag jag kommer komma ihåg med ren glääädje!! :D :D Nu kanske inte ni fattar min glädje men för mig är detta STORT! :D Var på mando idag, prtade med Jessica, laddade ner mina webase resultat (nu fattar nog hälften ingenting men whatever) åt smarrig pannkaka med grädde och sylt, kärlek! :D och vet ni vad?? JAG ÄR FRI!!!! FRI FRÅN DEN DÄR JÄVLA SKITMASKINEN!! :D Vågen alltså...kan inte beskirva min lycka! ETT STEG närmre friskskrivning! WIHOO! så jag och min behandlare satta och log med världens leenden och jag kunde inte sluta skratta, den bästa känslan jag haft på länge, nästan lika underbar som att bli kär! :D haha! bra skit!

Begav med sedan till Täby för att möta upp Flodan för att fira med lite fika :D på vägen dit kunde jag inte låta bli att gråta en skvätt av glädje...känns helt underbart..! Mysigt fika med Flodis vart det, latte/varm choklad och varsin muffin! :D mumsa mumsa! Hon åkte hem med tåget som gick 16.00, själv strosade jag runt i centrum till klockan 16.44 då mitt tåg rullade in :) På kvällen träffade jag gullisarna får ett gympapass, KUL! :D Och imorgon ska jag och Emmsing äta på en Italiensk restaurang i stan, myspys kommer det bli! :) ska nog satsa på en smarrig pastarätt, längtar!

Nu har jag precis pratat klart med papis moster från småland, haha hon är så söt när hon berättar om sina små historier, alltifrån läskiga mårdar till TV-apparater som inte fungerar ;) Nej nej nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch, eller fasiken, idol börjar ju om en minut, det får vänta tills efter! :D

Tjingtjong! ♥


Kommentarer
Postat av: Emmsing:D

Emmsing är lika glad som Annsingen sin! :D :D Läntar också tills imorgon! :D Älskar dig <3

2009-09-17 @ 21:05:36
Postat av: jessan

BRA ANNSI!!



och ja börja där du, du kan få köpa mina bcöker till kompispris då;) haha

2009-09-17 @ 21:11:11
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Awww LÄNGTAR jag med! ÄLSKAR DIG! <3

2009-09-17 @ 23:42:14
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0