Nu händere grejer!

GREAT TACO FIESTA IGÅR MED FLODAN OCH NICKELITO! Niklas fick vara stand in för Jannessons grönsakshack nu när hon är och leker i Båstad.. :P Han fick klart G på den uppgiften, dock så vart tomatbitarna aningens stora..haha nej jag skoja, stackarn fick höra mkt av Flodans och mina nedvärderande kommentarer, don't take us serious dock.. ;) Kollade hotell i Berlin då vi kanske ska göra oss en liten tripp dit.. :P Han fick även se våran "Rhodos The Movie" måste vart en chockande syn I guess.. haha.. Cyklade sedan till centrum tillsammans med Niklas som åkte longboard, skulle nämligen tajma in ett tåg han skulle med.. :P HANN PRECIS! Men de resulterade att jag lyckades punktera Flodans mammas cykel, DAMN! :O

Btw tidigare samma dag fikade jag med sötnosen Sophia på Wayne's i stan, mysigt att sitta där och sörpla latte med henne och prata om livets alla små problem.. :) Och vet ni vad som mer hände? De ringde från Espresso house igen! :D :D Så nu kanske det blir jobb där på allvar trots allt! :D GLAD till MAX! Ska göra allt im in makt för att få sälja kaffe till gamlingarna!

Idag har det också vart en dag att glädjas åt! :D Var till mando på förmiddagen för att göra en sk. webase, och vet ni hur JÄVLA bra det gick?????! FULL POTT!!!! :D :D ni som inte fattar hänger inte alls med nu men..haha..det är sådana framsteg så jag vet inte vad, snart kanske jag slipper den där jävla maskinen! Är så himla trött på den, den har vart min vän lääänge nu men usch vad jag har blivit ovän med den den senaste tiden.. :S Så jag fick ett paket som "belöning", i den fanns handwash och bodywash med rosen doft.. :) använde den idag faktiskt, så nu luktar man deliscoius! :D





På kvällen vart det medelpass på Friskis, Fridas nya faktiskt! :) uppfriskande med lite nya rörelser, men hujedamej va jobbigt det var, aldrig svettats så mkt, JISSES! Träffade även på min gullunge Emmsing och typ hälften av alla tjejer från hennes klass, hihi..hem sedan. Träffat bror idag! :D häärligt! Och Kim of course! De vart överlyckliga för kladdkakan som jag bakat, wiiie, nu är det mindre än hälften kvar...stackars bror har blitt lite avmagrad efter den tuffa lumpen så jag får göda honom lite.. :P Kim och jag skrattade gott åt våra bröllops planer angående två pojkar, haha, tänka sig han i tanga kallingar, usch nej nu mår jag illa, slutdiskuterat! :D

HJÄLP! Det ÖSER ner regn ute!

Och om någon vill fika eller äta pizza med mig imorgon och ser detta lilla meddelande så HÖR AV ER! YO!
Nu har jag btw kollat på en skräckfilm och är livrädd, illa..dessutom har jag bokat in BEN'NJERRY PARTY med mina två homedoooogs Millzzz and Nattzzz nästa Lördag, då blir det fest! :D :D det vill jag lova! Men som sagt people, tänk på erbjudandet ovanför! :D

Och imorgon ska jag och Flodan boka resa till Thailand, fest i massor! :)
 NATTI! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma Brothaa

I wanna fika with ya bro!

2009-09-04 @ 10:16:11
Postat av: Homedoooog

Awwww I wanna take a fucking niggahball with yaa bryysch! <3

2009-09-04 @ 10:41:57
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0